2010-02-11

Lagom?

Det finns verkligen inget lagom med mig när det kommer till shopping. Jag och Spanjorskan var ute och svirade idag på Arden Mall. Jag skulle till kickboxingen kl 6pm och hon skulle till ett möte för marketing studenter vid 7pm. Det slutade med att klockan 8pm var vi fortfarande på Urban Outfitters och provade hattar på löpande band. Galet. Dagens shoppingmål idag var: 1 kavaj och kanske ett diadem. Jag kom hem med 2 kavajer, en spetstopp, jeansshorts, en hatt, en väska, en mössa, 2 diadem... Som när jag var i San Diego och behövde köpa en bh och kom tillbaks till hostelet med 4 bhs och en korsett från Victoria's Secret och F21. Finns inget lagom! Till mitt försvar kan jag berätta att det mesta var på rea och det är sjukt snygga grejer.

Tyvärr blev det för sent för utgång, för både jag och Spanjorskan är trötta efter all shopping. Imorgon väntar jobb, familjemiddag på restaurang och Valentine's party som en fraternity anordnar. Man ska bära vitt om man är singel och rött om man är upptagen. Gissa vad jag ska bära?

No comments: