2010-02-04

Knots

Yesterday we went for super duper good and cheap sushi and some hookah with The Mexican, JoJo and his buddies. A really nice evening.

Today Erica attended my classes and probably learned more than me. I learned how to tie knots in my sailing class and met a fellow Swede in the same class. Next week we're off to the aquatic center to start our practical lessons! Yay!

Tomorrow classes, power yoga and partying at the Park. Busy busy bee but lovin' it!

And by the way, remember the DILF? He's been calling me all week, but I haven't had the chance to talk to him!

4 comments:

Alma Kirlic said...

Kan du inte återgå till att skriva på svenska? Det är mycket roligare... Jag tror att du skrev mycket mer när du skrev på svenska eftersom du kanske tänkte dig att du berättade ditt liv för oss som är kvar i Sverige. Lite som "så här gör de i USA". Men nu när du skriver på engelska är målgruppen för bred och då blir det inget skrivet. Det är vad jag tror. Eller har jag fel?

Naffe said...

Du har både rätt och fel, min kära! Jag skriver mindre för att jag tycker att det är jobbigt att skriva på engelska och för att det blir lite mer opersonligt då. Men jag skriver också mindre för att min kompis har varit här i 3 veckor och jag har underhållit henne och försummat bloggen. :) Men jag ska skärpa mig!
Tack för kommentaren iaf! KRAM

Alma Kirlic said...

Aha, jag förstår. Ursäkta om jag lät sur men vardagen blev lite tristare när du slutade skriva... Kram på dig

Erica said...

"underhållit henne" LOL. Förlåt mami. Jag lovar att inte stjäla dig från ditt internet-liv på ett tag nu ;)