2012-05-01

Min valborgskväll

Jag är, trots min liberala syn på allting, ganska traditionell. Känns konstigt att bryta traditionerna. Valborgsmässoafton... Ingen champagnefrukost, ingen champagnegalopp, ingen grill på kvällen. Men livet går vidare och man hittar sig nya traditioner! 

Igår kväll var vi ett härligt tjejgäng (och Kojo) som möttes upp på Storans uteservering. Jag, Sandra L, Sofie, Fadia och Sandra S satt länge och gapskrattade åt gamla minnen, spanade på killar (helst sugar daddys) åt singeltjejerna och drack goda drinkar med mycket kalorier! Jag var grymt taggad på att gå vidare och dansa men de flesta var lite trötta och det slutade med att jag och Sofie gick vidare till BK, där vi satte i oss pommes frites och dip (on the house, Andreas is the man!). En riktigt lyckad kväll med andra ord.

Vaknade imorse kl 7.30 av att Sofie, som sov på min soffa, gick till jobbet. Rösten är åt helsicke, min näsa exploderar av allergi, magen kurrar som en spinnande katt och jag har en så SJUK träningsvärk.

Jag och snygga Sandra L (Sofie ville inte vara med på bild...)
Mina kära gymnasietjejer - Fadia som bor i Kalix/Dubai/Paris och Sandra som bor i
Portsmouth i UK... Internationella brudar!!
En gruppbild tillsammans! Har nog inte tagits en sådan sedan studenten år 2005...
Perfekt avslut på en perfekt kväll!

No comments: