2012-09-20

Mina kära kollegor

Idag var det lite roligare på jobbet. Det är det som är så bra med mina kollegor. Trots mörka tider så kan vi prata med varandra och viktigast: skratta med varandra. Det är så skönt att kunna skämta, fnissa och ge varandra  en förstående blick i samförstånd när man har en jobbig kund. Det gör att en arbetsdag går snabbare och lättare än om man bara skulle stå och jobba, jobba, jobba... Jag tycker så mycket om mina kollegor!

Varför detta fjäskeri, undrar ni? Jo, idag frågade min chef "bloggar du, Naffe?" så det verkar som de flesta (av de yngre "tanterna") har hittat hit till bloggen. Jag får väl officiellt välkomna alla kollegor hit! Har ju försökt hålla lite låg profil med bloggen, men nu är det kört. Jaja, det är ju bara trevligt. Jag har ju hittills inte censurerat något på min blogg, men det kanske är dags? Haha, nej då.

Favorit i repris!


No comments: