2012-09-28

God kväll

God kväll, mina kära. Det är sannerligen en god kväll. För i kväll är det fredagskväll. Har käkat en god middag med föräldrarna. Vietnamesiska "goi cuon" med stekt fisk, risnudlar, salladsblad, rostad lök, massa chili och jordnötter i ett blad rispapper. Jag är så mätt. Sitter framför datorn och pluggar amerikanska egenvårdsrekommendationer. Intressant.

Känns skönt att inte jobba på två dagar. Känns som man behöver en paus från jobbet ibland. Jag älskar mitt jobb och mina kollegor, men det blir lite intensivt ibland. I morgon ska jag till Stockholm på kvällen och gå på Jockes och Jacks födelsedagsmiddag på Stockholms Matvarufabrik. Det ska bli trevligt och gott! Sedan ska jag sova hos syrran för att sedan på söndagen bjuda henne på brunch/lunch innan det bär av till Linköping igen. Men i kväll, lördag och söndag kväll hinner jag ändå plugga lite. Hoppas jag.

22 more days til I'm whole again... Skrev Anthony idag. 22 dagar!

No comments: