2012-09-30

Mysig kväll i Stockholm

God kväll, mina vänner. Jag sitter här framför min laptop och försöker sammanfatta lördagskvällen. Intressant, är nog rätt ord att beskriva den. Här får ni lite bilder med tillhörande bildtexter!

Jack och hans vän Lisen tog emot mig med GT i hennes mysiga lägenhet!
Sedan begav vi oss till Stockholms Matvarufabrik för en 10-manna middag med trevliga
flator, snygga faghags och en underskön hen (föredetta man, nu Barbie)...

... För att fira dessa två snygga herrar! Mina kära J&J!
Min fantastiska varmrätt bestående av en riktig mör bit oxkind, smörig potatismos,
kantareller, rotfrukter och någon god sås!

På väg till tunnelbanan under en stjärnklar och fin himmel med supermåne!

På väg hem för att sova. Det blev inget dansande för mig, too old for that sh-t! Haha!

2 comments:

Marie said...

Är så sugen att testa Matfabriken!

Naffe said...

Rekommenderas! Allt på deras meny såg sjukt gott ut och min oxkind var mör som en babyrumpa! ;)