2012-09-27

Bröllopsplanering

Hallå, ni har väl inte glömt bort min bröllopsblogg? Jag har bara haft den i 10 dagar och jag har redan fått 20  23 nya "followers" på tumblr. Folk verkar älska de bilder jag hittar och lägger upp. Jag älskar bloggen! Den är som ett collage som man gjorde som barn med bilder och texter som inspirerar en och tro det eller ej, men det hjälper mig att bestämma mig för hur vårt bröllop ska se ut!

Jag vet att jag skulle vilja ha en fyrkantig tårta, massor gammelrosa/ljusrosa/ljusa rosor, tulpaner, pioner överallt och en klänning med mycket spets och fin rygg. Jag vill ha bröllopet utomhus, någonstans grönt där vi kan ha massa ljus och tända lyktor. Jag vill ha brölloppsfotografier i kvällsljus... Ser ni? Det var mer än vad jag visste för några veckor sedan.

Nu kanske ni undrar varför det blev så mycket "jag". Det är för att Anthony alltid har frågat mig vad jag vill, eftersom han gärna vill ge mig det jag vill ha för mitt drömbröllop. "Anything to make my baby happy" brukar han säga. Och då är det ju bra om jag vet vad jag vill ha. Så kan vi kompromissa, planera om och se om vi kan ordna en fin dag för oss och våra nära och kära. Ska bli så spännande!

No comments: