2012-09-02

Tommy Hilfiger Wera 6 Boots

Anthony har fortfarande inte skickat mina regnstövlar (bu!). När de kommer så kommer jag att längta efter regn, bara för att få ha dem på mig, haha. Det är våran generation det: skapa sig ett behov för att köpa något istället för att köpa något vid behov.

Anyhow, jag har ju gått igenom alla mina skor och kläder nu när jag flyttat hem och äntligen har (största delen av) min garderob på ett ställe nu (har ganska mycket hos Anthony också...). Båda mina höga stövlars dragkedja gick sönder förra året så jag står utan höga stövlar inför en svensk vinter (eller jo, min svarta stövlar fixade jag ju, nog med parenteser nu...).

Så när Heppo hade lite rabatt just nu passade jag på att klicka hem mysiga och varma stövlar från Tommy Hilfiger. Kommer att passa min marinblåa Ralph Lauren-jacka perfekt. Kom an nu bara, höst och vinter! Jag är redo.


No comments: