2012-09-02

Så var denna vecka över...

Vad veckorna går fort nu. Dagarna blir kortare och kortare och veckorna går bara snabbare. Det är ungefär 2 månader kvar tills jag åker tillbaka till Kalifornien för att göra FPGEE och får träffa A igen. Har mycket blandade känslor inför denna resa. Jag både längtar och fruktar. Längtar till A förstås, men fruktar provet... Det känns som det är så sjukt mycket till det här provet och jag har inte alls gått igenom så mycket som jag borde. Har varit mycket med Anthonys visit, förlovningsfesten och flytten och allt annat jag kan komma på som jag kan skylla på.

Ångest och stress fram tills 9:e november. Men nu har jag bestämt mig för att verkligen fokusera. Ska bara jobba, plugga, träna och träffa vänner ibland. Absolut inga krogkvällar och sena nätter på stan som resulterar i att jag sover bort halva dagarna. Det är bara att kämpa på! 2 månader kvar... Usch.

I morgon blir det en sväng förbi sjukhuset på morgonen igen, sedan jobb 10-19 och sedan myskväll med Sofie. Äntligen! Vi har inte setts på mer än 2 veckor! Och på onsdag ska jag på bodypump. Äntligen! Ingen träning på typ 1 månad nu...

No comments: