2012-09-09

Bröllop 2013..?

Jag och Anthony har tänkt lite fram och tillbaka på det här med bröllopet. Vi sade från början 2014, så att vi skulle ha tid att planera och ha lite tid att bo tillsammans först. Det var mest min önskan, eftersom jag kände att 2013 var lite för tidigt och att jag var rädd. Rädd för att vi inte skulle fixa det när det blev vardag (eftersom vi aldrig haft en vardag ihop) och rädd för att vi gick för snabbt fram. Men efter att han var här i Linköping i somras och spenderade tid med mig, min familj och mina vänner så kände jag mig lite dum. Vad var det jag så rädd för? Jag vet ju att det är honom som jag vill vara med.

Så i oktober-november ska vi börja ansöka om fiancé visum, vilket tar ungefär 6-8 månader. Sedan har jag 6 månader på mig att flytta till USA och 3 månader efter att jag kommit dit har vi 3 månader på oss att gifta oss. Så om allt går vägen så blir bröllopet i slutet av juli eller början av augusti 2013. Vet inte om vi kommer att hinna med alla förberedelser, men det ordnar sig. Allt ordnar sig. Det viktigaste för oss är att vi fixar den lagliga biten så att jag kan bo där med honom. Min fine man.


No comments: