2012-09-17

Vår bröllopsblogg

God kväll, kära vänner.

Klockan är 1.03 och det är dags för mig att gå och lägga mig. Måste gå upp klockan 7.30 i morgon för morgonmöte på jobbet. Sedan blir det jobb till klockan 19, för att sedan stänga apoteket och gå på box med Sofie klockan 19.30. Lång dag som sagt. Bara att köra på.

I kväll har jag pluggat klart Pharmaceutical Science-delen på FPGEE blueprint. Är alltså klar med area 1 och 2 och har area 3 och 4 kvar. Clinical Science är en stor del och jag måste hinna klart det på två veckor, tänkte jag. Bara att köra på.

I kväll har jag även hunnit starta upp en ny blogg (andas hon, undrar ni kanske?). En inspirationsblogg för mig och Anthony, där vi kan lägga upp bilder som inspiration för vårt bröllop. Bra idé va? Som ni ser har jag redan börjat hitta fina bilder som jag kan ha framme när vi planerar vårt bröllop... Ni hittar den här. Enjoy!

http://naffesandanthonyswedding.tumblr.com 

No comments: