2012-09-26

Trevlig kväll

Eftersom det spöregnade när jag slutade vid klockan 18, fick jag ta bussen hem. Jag som sett fram emot att cykla. Nu har jag käkat middag och sitter ännu en kväll framför plugget. Har i alla fall precis satt i mig en liten Ben&Jerry's som brorsan tog med sig hem. Han gillade inte kokosnötsmaken så då fick syrran käka upp den. Tack brorsan, för att du älskar mig och ger mig dina rester, haha. Är inget stort fan av B&J glass och tycker allmänt att den är lite överskattad (och dyr!), men denna var ganska god med krispiga "kokosnötskolor".

Här får ni också se vad jag köpte från Missoni for Lindex-kollektionen igår. Det var ganska urplockat och tomt när jag kom vid lunchtid, så när som några mammor som fingrade på de sicksacksmönstrade barnkläderna. Så det blev bara en mössa (som matchar min vinröda halsduk) och ett läderarmband. 10% går till bröstcancer-forskning, så det känns ju bra för shoppingssamvetet.

Mmm, ikväll blev det trekant med favoritkillarna!
Fina grejer!

No comments: