2012-09-23

Söndag

God middag, mina vänner. Hoppas ni har en mysig dag inomhus denna regniga och grå söndag. Nu är hösten här på riktigt. I Sacramento är det 30 graders sol...

Jag var uppe och skypeade med A till klockan 2 igår natt och gick inte upp förrän klockan 12 idag. Dessutom är mitt nya rum så ljudisolerat så det är knäpptyst, trots att mamma skramlar i köket och syskonen babblar, så jag sover som en liten gris tills jag vaknar och inser chockat att halva dagen är över. Fast jag behövde nog sova ut också.

Nu sitter jag och läser om Clinical Practice Guidelines medan mamma skrålar med karakokemaskninen (sade jag att mina föräldrar äger en karaokemaskin!) och pappa knackar takten med sin penna som han rättar prov med. Brorsan leker med sin nye smartphone och syrran har cyklat till ner till staden. En lugn söndag hos The Nguyens.

No comments: