2010-06-13

Dancing Queen

"No, I'm not gonna sing. No, I'm not singing. I can't sing! No..." Och så står jag där och vrålar "You can dance, you can jive, having the time of your life, oooooh see that girl, watch that scene, dig in the dancing queen..." klockan 3 på morgonen. Inte undra på att jag inte mår så bra just nu...

Gick upp klockan 1pm och käkade rester från gårdagens kalas. Vilket kalas! Alla åt, minglade och skrattade. A dök upp, väldigt välklädd, med en bukett blommor och vin och charmade alla. Min moster verkar i alla fall gilla honom och har redan hunnit skvallra med mor min... Efter middagen åkte vi ungdomar till Fugu Lounge för lite drinkar och ass-shaking. Efter 2 drinkar och en Hennessy-shot gick jag med på att åka och käka phö (vietnamesisk nudelsoppa) och därefter... KARAOKE! Sjukt roligt. Blev ännu roligare efter 2 shots yogurt-soju (koreansk vodka). Tur att Mikey Mike (som för övrigt rockade på karaoken) var med och kunde skjutsa hem oss...

Nu är jag fortfarande bakis och jag saknar min kille som har jobbat dubbelpass (midnatt till kl 16). Ska över och krama på honom nu. 7 dagar kvar.










No comments: