2010-06-22

Sista partynatten i Sac

Kvällen började med att A hämtade upp mig för sushi och drinkar. Vi blev dock sura på varandra mitt under middagen som hade börjat med skratt och stoj. Så, efter ett abrupt slut svepte jag min drink och vi åkte till honom för att reda ut det. Han hanterar mig så bra... Jag hade dock nyss svept min drink och var mer emotionell än vanligt... Men vi blev sams ganska snabbt. Och ordentligt.

A skulle jobba och släppte av mig på stan. Gick på gayklubben Faces en sista gång. Första gången ute i Sac var jag på Faces, likaså sista gången ute i Sac. Det var en ganska konstig natt med missförstånd (mr Rockstar ville träffas och säga hejdå, kom dit men hittade mig inte), mycket alkohol, bråk (mellan kusinen och hans tjej) och deras kompis blev utkastad... Inte direkt en perfekt sista natt. Men jag fick min David Guetta och se lite tvättbrädor och rumpor. Haha.

Roligaste på kvällen var när kusinen ringde typ 4 gånger när jag och A var upptagna med att bli sams. De två sista gångerna svarade jag. Men lilla kusinen misstänkte ingenting... TMI (Too Much Information)?!







1 comment:

Amran said...

hahaha ja precis way too much information för en blogg!

puss