2010-06-26

Slussar

Efter den hejdundrande midsommarmiddagen begav sig de tre damerna ut på äventyr. Dock bara i en timme då undertecknad fick en otrolig allergisk reaktion och kunde knappt se framför sig på grund av svullna ögon. Helvete. Har ju inte tagit några allergitabletter eftersom jag sovit bort alla dagar. Anyhow, jag körde mina damer till Berg slussar där vi spanade in båtar, en ny minigolfbana och en supermini marknad. Marknaden bestod av typ 3 stånd och 2 karuseller. Åh, vad jag saknar USA...


Ah, svensk sommar...


Bergs nya minigolf... Kaotiskt!


Berg slussar är vackert.


Öppning av sluss!

a
Mor och syster chillar.


När jag såg den här marknaden tänkte jag...

... That's it?!

1 comment:

Alma Kirlic said...

Välkommen tillbaka till tystnadens förlovade land kära Naffe.