2010-06-18

SISTA NATTEN

Igår var sista natten med A. Han jobbar natt torsdag-måndag. På lördag natt ska han dock ta ledigt då han ska skjutsa mig till flygplatsen vid 6-tiden. Det börjar bli lite för jobbigt nu. Antingen har jag svårt att titta på honom eller så stirrar jag med öppen mun på honom lite för länge, att han blir lite nervös och frågar vad jag håller på med. Kan inte förstå att jag snart inte kommer att kunna se, röra, känna hans doft, hans hud, höra hans röst, ge honom en kram, en puss... Det absolut jobbigaste är att vi inte har ett datum att se fram emot. Vet ni hur det känns att inte veta när man får se sin kärlek igen?

Igår anordnade jag ännu en goodbye dinner. Vi var ute och käkade med några av mina vänner på Chicago Grill. En riktigt rolig kväll, då pratet bara flyter på och alla är högljudda och har roligt. Efteråt var vi några som gick vidare till en hookah-bar. Jag är så hooked (ordvits!) på det! Åh, vad jag kommer att sakna mina kaliforniska vänner...



Deep dish pizza - typ som paj


Hela gänget minus fotografen Mikey Mike


Roliga killar som imiterar asiatposer


Mina vackra tjejer på hookah-baren


Love

No comments: