2010-06-27

Grill

Åh, jag är så himla sömnig hela tiden... Går runt som en zombie och bara gör inget vettigt. Packade äntligen upp igår. Vaknade och pratade lite med min babe. Käkade en stor lunch signerad min mor och blev sömnig igen. Då ska de plötsligt grilla. När jag nyss käkat klart. Typiskt. Men brorsan kommer hem från Japan ikväll, så det är bra om det finns kött hemma.

Alltså ni får ursäkta att jag inte har något att skriva om. Men alla mina vänner är iväg på midsommarfirande och jag har inget att göra förutom att driva runt hemma i sovkläder och käka mammas mat. Tråkigt! Men jag börjar jobba imorgon, eller jag ska på utbildning. Så då kommer bloggen att bli ännu tråkigare tror jag... Yay!


Mamma sliter vid grillen...


... och skäller ut oss som bara fjantar oss i hammocken.


Massa korv bland annat sydafrikansk boerwors och spansk txistorra.


Kött!

No comments: