2010-06-16

Meeting the Family

Igar var jag i Vallejo och traffade A's familj. Det blev lite hastigt och lustigt bestamt i och med att vi redan hade bestamt att kaka middag med Mikey Mike. Men vi avbokade och akte till Vallejo for att grilla med A's familj. Jag var sjukt nervos och blev annu mer nervos nar A stirrade pa min transparenta blus och utbrast: I can see your bra, here's a jacket!! Jag fick lana nagon svart trenchliknande sak som gjorde att jag i min helsvarta outfit sag ut som jag skulle pa begravning. A verkade ocksa nervos, for han utbrast plotsligt efter att ha kranglat med sin troja i en halvtimma: Why am I putting on my jacket upside down and inside out?!

Hur som helst, sa kom vi fram med en stor pase oysters och en hel lada jordgubbar. Fick traffa hans 3 yngre systrar och en massa massa kusiner. Alla var valdigt trevliga och oppna. Kanske lite for oppna. Men jag kande mig valdigt valkommen. A blev tillsammans med sina manliga kusiner, full som en kastrull och jag fick kora hem till Sac. Vi har alltid sa manga djupa samtal (som han inte kommer ihag senare) nar han ar full. Han sade i alla fall att han kan se en framtid med mig och att han till och med kan se sig sjalv flytta till Sverige. Och vi listade nummer 4 och 5.

Number 4 - I love you cause...
N: ... you are very mature.
A: ... you are very patient.

Number 5 - I love you cause...
N: ... you are very stylish (for being an American)
A: ... you love to give.

No comments: