2010-06-29

Min kväll i bilder 29/6


Cyklade vid sju-tiden ner till stan via Valla...

... Och Gamla Linköping...

Tyska Blondinen och The Bowlinator på vårt stamcafé Santinis. Vi har känt varandra i 12 år nu! Nu är Blondinen färdigutbildad, jobbsökande ekonom som nu bor i egen lägenhet. The Bowlinator bor i Malmö, pluggar juridik/japanska i Lund och ska snart åka ett år till Japan med sin flickvän. Love you guys!


Min favorit-bög Mr. Tightass är fortfarande solbränd, fit och har nyss satt in metallpluppar på bröstet. Han kan lätt spendera 1200 på ett booty call och håller sig dagligen uppdaterad med min blogg. Snyggaste bögen jag vet! Love you!

Bowlinator med sin kawaii Filifili!

Vi spanar in någon.

Jag fick in en äcklig och torr morotskaka som jag bytte ut mot...
... den godaste och största tiramsún jag sett! Jag är fortfarande mätt...


Utsikten över ett tomt Stora Torget....


Där kajorna hotade att bajsa på oss. Påminde om Stephen King's "Fåglarna"...


På promenad vägen hem "ramlade" Emelie utanför Linköpings Stadshus.


Fattar ni att det är såhär ljust när klockan är 22:30? Svensk sommar...

Efter det dyra fikat med dåligt service var klockan redan 21:30. Bowlinator ville bowla, Tightass ville käka sushi, vi andra var mest veliga. Det slutade med att vi varken fick sushi, Subway eller bowling. Jag och Blondinen tog en promenad genom stan. Vi blev förföljda av en silvrig bil som brände däck. Konstig. Jobb i morgon klockan 8!

No comments: