2010-06-23

Jag har sommarjobb!

Jag fick jobbet! Jag har ett sånt flyt ibland. Gruppintervjun var trevlig, det var jag och 3 andra killar. Men jag insåg en sak: svenska killar är så så torra. Snygga, javisst. Men så tråkiga. Anyhow, så ringde intervjuaren upp mig efter några timmar och berättade att hon fick väldigt bra intryck av mig och att jag var välkommen att gå på introduktionen imorgon. "Väldigt bra av dig att bara varit hemma i 2 dagar och redan fixat jobb!" skämtade hon. Jag skrattade artigt.

Det är ett kundtjänstjobb här i Mjärdevi, Linköping. Alltså 5 minuters cykel från mina föräldrars hus, vilket innebär att jag kan luncha hemma och spara massa pengar. Introduktion sätter igång klockan 08.30 (uff!) imorgon bitti och utbildningen (som förstås är betald) är varje dag hela nästa vecka mellan kl 8-18. Puuuuh. Jag som tänkte sova ut och ta det lugnt... Sjukt jetlaggad. Men jag är behovsanställd så det kommer att innebära kvällar och helger då de behöver folk. Det verkar lagom. Och kundtjänst kan jag ju efter 2 somrar på Apotekets Kundcenter.



Här kommer jag att sitta!

2 comments:

n.a.a said...

för bra flyt! jag har inte ens fått något jobb men å andra sidan har jag inte ansträngt mig.

glad för dig!

åh miss lambohov!

Anonymous said...

Congrats love! God i never thought I'd be one of those that followed a daily blog... and to make matters worse I'm in love w/ the subject/author/creator! Man how the mighty have fallen..

- A