2010-06-22

Jetlag dag 1

Såhär har min jet-laggade dag sett ut:
09: vaknar pigg och utvilad, chattar med mami i LA och Spanjorskan om kärlek på distans.
11: Frukost med mamma
12: Blir fruktansvärt sömnig, kröp ner i sängen och somnade bums.
15: Mamma väcker för lunch.
16: Får äntligen tag på A's nummer och ringer honom, men inget svar.
19-21 Äntligen får jag se min kille igen, förvisso genom en liten datorskärm...
21-22: Får äntligen prata med min soulie efter ett halvår utan att ha sett henne. Hon bjöd ner mig till Göteborg för midsommarfirande. Love you, soulie!
22-23: Pratar lite till med A.
00-07: Gör absolut ingenting. Läser lite DragonBall, lyssnar på lite musik, skickar lite mail, chattar lite, ordnar lite...

Nu ska jag ta en dusch, klä mig propert och gå på intervju. Önska mig lycka till!

No comments: