2010-06-30

Ännu en lista!

Eftersom jag är helt slut efter en 8-18 dag och knappt orkar säga "blogg", så blir det bara en lista. Håll till godo!

Låt du hörde: Adagio for Strings - Tiësto

Film du såg: The Notebook. Mamma och jag grät som två bäbisar.

Mat du åt: Kycklingbröst, salt och vinägerchips, vattenmelon

Kram: Igår kväll av den Tyska Blondinen.

Puss: My love, 10 dagar sedan.

Känslan: Saknad

Resa: Hawaii. Eller ja, USA.

Glädje: Att ha en pojkvän, en familj och vänner som älskar en.

Dröm: Glömmer drömmar så fort jag vaknar.

Person du träffade: Syster och bror.

Personen du pratade i telefon med: Min soulie! Snart ses vi!

Personen du fick sms av: Min eeeeSofie!

Gången du åt 7-eleven korv: Måste ha varit åratals sedan...

Gången du var utomhus: USA...

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Augusti, 2009.

Saken du köpte: En 70 kr-fika på Santinis.

Allmänt

Ska bli skoj: att åka tillbaks till USA igen.

Ska inte bli skoj att: jobba hela sommaren.

Sparar till: En biljett till Kalifornien. En DSLR-Canon.

Pålägg som gäller: Är inne på brie som ni kanske förstår.

Önskar att jag var bättre på: att vara mer effektiv.

Dagens dryck: Jordgubbssaft.

Vad saknar du: Min pojkvän (himla tjat!).

Tre band/artister: David Guetta, Usher, Leonard Cohen!

Vad har du gjort idag: Vaknat, duschat, jobbat 8-18, haft webcam-gräl och film.

Brukar du svära mycket: Ja. Svenska i USA och på engelska i Sverige.

Hur tidigt stiger du upp: Så fort någon kysser mig i nacken...

På helgerna: När jag verkligen måste, måste kissa.

Vad ska du göra ikväll: Ingen aning. Det är ju sommar, allt kan hända!

Hur många timmar sover du per natt: 5-6.

Vem är snyggast i världen: Angelina Jolie.

Vad är det för veckodag: Onsdag

Bästa saken som hände mig förra sommaren: Kreta (själva resan, inte upplevelsen).

Favoritplagg i garderoben just nu: Mina vita shorts jag köpte inför Halloween för 99 cents.

Längd: 161 cm.

Vikt: Har ju gått ner efter USA. 56 kg, när jag vägde mig häromdagen.

Byter gärna garderob med: vilken ung LA hipster som helst!

Byxa eller kjol: Shorts!

Senast utlästa bok: Love Story - Erich Segal

Mitt rum kan beskrivas som: Den person jag var när jag fyllde 18 år. Rött, energiskt och ljust!

Mig själv med tre ord (just nu): Kär, trött, ångestfylld.

Jag tränar: Poweryoga och jogging. TRÄNADE.

Jag ville bli när jag var liten: Läkare

No comments: