2010-06-05

PANIK

Det här hände när jag kom hem från min shoppingrunda med min moster. Hon var upprörd: "Du måste ordna med det här och det här och det här och...Du har inte många dagar kvar nu!" Jag tänkte: "Äsch, det är långt kvar... Jag har ju minst 3 veckor kvar... Har mycket kvar att göra och se... Ingen stress.". Jag började smsa runt till folk och kollade vad som hände ikväll. Frid och fröjd.

Plötsligt slängde jag en blick i min kalender. Det är exakt 2 veckor och 1 dag kvar av min vistelse här i USA. 15 dagar. 15 ynka dagar. Började nästan gråta och slängde mig på telefonen och smsade A att jag skulle komma över och spendera lite tid med honom. Panik. Aldrig har 15 dagar kännts som 15 minuter... Det kommer att gå över på en ögonblick.

Jag tycker så mycket om honom. Han är så snäll. Rolig. Omtänksam. Öm. Pålitlig. Vuxen.

1 comment:

Amran said...

ÅH HETT! HÄR VAR DET NYRENOVERAT.

så glad för er skull :=)