2010-06-23

Ingen kärleksblogg

Nu ska jag snart på introduktion på nya jobbet. Med min vanliga tur så kommer jag att komma fram och byggnaden är sprängd eller företaget har gått i konkurs eller chefen säger "nu har det blivit något misstag här, du är inte anställd!". Jag har verkligen fått 99% av alla jobben jag varit på intervju på, men på något sätt har alltid projektet lagts ner, företaget gått i konkurs eller något annat ofattbart hänt... Så håll tummarna för att byggnaden står kvar denna gång.

Jag vet att det har blivit mycket om A på sistone. Men jag är så ofattbart kär. Våran 9 things I love about you-lista är komplett och jag inser hur bra han är för mig. Förutom det faktum att han är tusentals mil (eller miles...) bort och att det är 9 timmars tidsskillnad mellan oss... Men trots det, så gör han mig så fucking glad. Men detta är som sagt ingen kärleksblogg och jag ska försöka hitta något annat att blogga om!



Bilder från min avskedsmiddag tagna av Mikey Mike.

1 comment:

n.a.a said...

åh du är så fin! jag hoppas verkligen att ni får vara med varandra inom en snar framtid!