2010-06-27

Japaner, japaner...

Jag jobbar (utbildning) 9-17 imorgon. Fråga mig inte varför jag är uppe och gör inget vettigt klockan 03. Eller jo, gör det! Jag är uppe för att min älskade bror kom hem från Japan inatt. Jag var en riktigt snäll syster och hämtade honom och hans kompisar från tågstationen vid midnatt, trots min oövervinnerliga trötthet. Sedan fick jag fina presenter från Japan, så kände mig tvungen att sitta uppe och tjöta lite skit med syskonen och käka japansk godis. Smakar som vanligt godis! Åh, vad jag har saknat mina syskon! Ni får se mina presenter från Japan imorgon!

Brorsan äter pannkakor. Syrran fick en Sailor Moon-dräkt. Den var inköpt i en japansk sexbutik. På bordet finns även wasabi-saké.


Färgglatt japansk godis!

1 comment:

n.a.a said...

oh my good, I love sailor moon! Ge mig! Hahahaha.