2013-08-26

Avskedsfest

Hej vänner! Förlåt, förlåt, förlåt för att jag inte bloggat på typ mer än en vecka. Har nog aldrig haft ett längre blogguppehåll, haha! Men ska försöka blogga en gång om dagen nu i alla fall. 

Det är underbart att ha A och hans mamma här. Det är så klart lite speciellt att bo med svärmor och sina egna föräldrar i två hela veckor i sträck. Klarar vi alla detta utan större drama, kan vi nog klara det mesta! Men annars har vi haft det väldigt mysigt och skönt. Första långa semester jag och A haft tillsammans. 

Ni ska få se lite vad vi hittat på (några bilder kan ses på Instagram), men först ville jag visa lite bilder från min lilla avskedsfest (bara för dem närmsta). Det blev en riktigt lyckad grillkväll tack vare mina underbara vänner och så mycket hjälp från min fina familj. Sedan spelade vi brännboll hela gänget och därefter fortsatte några tappra själar ut i Linköpingsvimlet där vi dansade oss svettiga på Harrys! Sista utekvällen i Linköping! 

Tack allihopa för att ni finns i mitt liv och förgyller det!

Bubblet väntade på gästerna!

Fint folk kommer först! Sandra, Sofie och Karl-Johan!

Lite tillbehör till grillandet: potatissallad, grekisk grönsallad, kålsallad, mozarellasallad...

Jag och min älskling! Kommer att sakna dig!

A och brorsan spanar på..?

En överraskande flygplansshow! A trodde vi var under attack!

Våra fina mammor!

Fina familjen! Vad jag kommer att sakna dem...

Före detta kollegorna Bettan och Monica kom och skrattade och myste med oss!

Mamma myser med sötnosarna Helen och Jack som åkt ända från Göteborg respektive Borlänge!

Anthony och Fredrik tog hand om grillen!

Anthonys mamma, Monicas Ingo och pappsen pratade och skrattade mycket!

Leon kom förbi och stal showen så klart! Hur söt?!

Goda sommartårtor blev det till fika, så klart!

Fadia och Andrew slöt sig till sällskapet och vi förfestade hos kära Sofie!

Stiliga killar! Sedan bar det ut till gamla goda Harrys!

No comments: