2013-08-13

I morgon blir det ingen pyjamas!

Idag har jag inte gjort så mycket upphetsande (surprise!), men mitt rum är organiserat nu. Till och med min syster som kom förbi idag stirrade på mina pyjamasbyxor vid kl 14 och frågade om jag någonsin hade på mig något annat än pyjamas nu för tiden, haha. Pyjamas, oborstat hår och inget smink - därför blir det inga outfits...

Men i morgon blir det annat än pyjamas! På morgonen ska jag till min hete tandläkare på Stångå Tandklinik. Tur att jag får 600 kr betalt från landstinget, hatar att betala så mycket pengar för att någon ska kika på ens tänder. Sedan blir det att skjutsa mamma till sjukhuset kl 13. Hon ska tillbaks till kirurgen så att de kan kolla på operationssåret. Hoppas allt ser bra ut. 

På kvällen ska jag träffa Sofie för en go' tjejmiddag på Platens. Det är hennes födelsedagspresent till mig som jag cashar in nu (6 månader sent, hehe). Måste ju hinna med den innan jag flyttar!

Ska det se ut så här 1 vecka efter ett simpelt blodprov? Dåligt, Kungsportsläkarna!

2 comments:

Marie said...

Shit vilket blåmärke, tror inte jag sett nåt liknande efter provtagning förut.

Naffe said...

Ja, visst är det inte normalt?!