2013-08-31

Tårfyllt

Det har varit en helt galen sista dag i Sverige. Jag har gråtit en gång i timmen typ, lekt med Leon hela dagen och kramat på mina syskon. Lisa, hennes Fredrik och min älskade Sofie kom förbi och kramades också. Grät med Sofie. Pratade med Lena och Erica en "sista" gång igår och en snabbis med Jocke idag. TACK VÄNNER. Älskar er. Oroa er inte, Anthony kommer att ta hand om mig. 

Stort tack till min familj som funnits där i vått och torrt. Älskar er så, utan er är jag ingenting. 

Några sista bilder med familjen...

Pussbild med min älskade, älskade Leon! Kommer att sakna ihjäl mig efter honom...

Med älskade syskonen, vad vi har bråkat och "hatat" varandra genom åren... Men nu har vi verkligen hittat tillbaks till varandra och hittat våra roller. 

Jag och syrran kunde inte låta bli att böla lite... Älskar dig, syrran!

No comments: