2013-08-12

Bröllopstankar...

Jag har (förutom att stalka J-Law) suttit och uppdaterat våran bröllopsinspirationsblogg på Tumblr med massa vackra bilder. I början när jag och A pratade bröllop så var jag väldigt bestämd. Jag sade till mig själv att jag aldrig varit någon tjej som planerat sitt drömbröllop i minsta detalj, att jag inte riktigt vet vad jag ville ha. Men undermedvetet visste jag visst vad jag ville ha. Jag började gnälla om minsta sak som Anthony tog upp. Jag ville ha ett "fint" ställe. Jag ville ha bordsservering. Jag ville inte ha barn med på bröllopet. Jag tyckte det var viktigt med en professionell fotograf. Jag var allmänt icke samarbetsvillig och var emot alla hans förslag och idéer. Stackars älskling.

Men nu, efter allt vi gått igenom, känner jag bara att jag vill ha en rolig, fin dag med min underbare framtida man och våra familjer och vänner. Jag behöver inte ha vårt bröllop på ett visst sätt. Utan så länge vi båda känner att det är "vår" dag och att vi har en underbar och minnesvärd dag, är jag nöjd.

Dock vill jag, som är en fotograf-wannabe, fortfarande ha professionella och vackra bilder från vår speciella dag. Så jag hoppas vi får tag på en bra fotograf. Kaliforniens duktiga fotografer blir bokade långt i förväg har jag märkt... Eller kanske Riccardo och Niroj vill och kan ställa upp (kolla in deras fantastiska fotoblogg Fried Oranges?)? Time will tell...

Mina kvarstående krav är: vackra bröllopsbilder...

... En vacker klänning...

... en hejdundrande fest för familj och vänner!

No comments: