2013-08-10

Hej vänner!

Har ni haft en härlig lördag? Lördagen började ju bra här med sol och friska vindar men slutade i åska och regnoväder. Spelade inte mig någon roll, haha, har varit inomhus nästan hela dagen. Har äntligen städat ur vårt gästrum så att det finns plats i garderob och i byrålådor för Anthonys mamma. Det rummet var även syrrans och Leons ett tag innan de flyttade till sig, så det var en hel del att städa. Släpade ut två flyttlådor och en stor påse med syrrans grejer och kläder. Måste städa mitt rum också så att A får plats med sina grejer när han är här. Efter storstädandet gick jag ut på en långpromenad med syrran och Leon.

Jaha, mina vänner, det var min spännande dag. Det känns oerhört konstigt att vara såhär ledig på obestämd tid. Men får väl se det som en paus i livet. Har inte haft många sådana. Alltid högpresterande i skolan sedan barnsben, universitetsstudier direkt efter gymnasiet, sommarjobb under sommarloven, utbytesår i USA, examen, praktik, heltidsjobb och sedan heltidsjobb kombinerat med studier till FPGEE... Så kanske bra med en paus ändå.

Om 1 vecka är A och hans mamma här! 

No comments: