2010-03-01

Brunch & Dessert

Ni kanske undrar vad jag har hållit hus hela dagen? Efter ett fyllesamtal med A på vägen hem igår natt bestämdes det att jag skulle bruncha med honom klockan 9.30. Bara att gå upp klockan 8 och göra sig i ordning efter 4 timmars sömn. A var sjukt trött efter att ha jobbat hela natten och jag var sjukt bakis efter tequilakriget igår. Bra kombination.

Men vi hade riktigt mysigt på en solig (sa jag att det är vår här?) uteservering på Capitol Garage. Ett riktigt schysst brunchställe med unlimited mimosas. Mmm... Så efter några mimosas och frukttallrik, var vi båda mätta innan maten kom in. Vi spanade på folk, på varandra och hade det grymt trevligt i solen. Han är verkligen en fin kille på alla sätt...

Då ringer plötsligt Sorority-tjejen och frågar om jag vill vara med i en photoshoot i april eftersom hon tycker att jag har good looks. I bullret hörde jag inte riktigt vad hon sade, men tror inte det var en nude photoshoot i alla fall. "LOL" som de säger här.



Dagen spenderades på bästa sätt. Sömn, mys och filmer. Den avslutades också på bästa sätt med dessert på underbara, söta Rick's Dessert & Diner och vietnamesiskt kaffe (the best!) från hypade Naked Coffees. Jag älskar att A vill visa mig så många av sina "favourite spots". Har inte hunnit se den här sidan av Sac ännu. Rick's Dessert & Diner var ett typiskt inrett som ett amerikanskt diner med rosa booths, jukebox och rosa neonskyltar. Love it! Hit vill jag ta med mina bästa tjejkompisar alternativt dessertälskande killkompisar, frossa i deras gudomliga tårtbitar och skvallra!


1 comment:

Erica aka sweden said...

SHiiiiiit vilken fantastiskt dag. Ni är ju för mycke en hollywood film asså! Vill höra allt när du vaknar. NU får vi pendla till Cali ihop!! YAAY! PUSS