2010-03-14

Model wannabes

Äntligen hemkommen från vår "photo shoot"! Jobbade non stop från 10.30-18.00! Blev sminkad med väldigt mycket starkt grönt, lila och turkost, håret tuperat och plattat, outfits byttes på ett parkeringshustak... Förstår ni hur roligt vi hade det? Det var en riktigt häftig och divig känsla att stå i solen på ett hustak i skyhöga klackar och mellan varje tagning puffad i håret och få make-upen bättrad. Mina "modellkollegor" var dessutom ett grymt gäng och vi hade riktigt roligt. Sjukt snygga killar (Erica, killarna från yogan!). Och jag har nog aldrig fått så många komplimanger i hela mitt liv. Blev själv riktigt nöjd med några bilder. Fotografen var duktig och bilderna blev sjukt bra. Efter shooten gick hela gänget till Chili's för burgare och öl.

Bilder kommer i veckan förhoppningsvist! Stay tuned...Nu är jag dock så trött. Och jag har två kapitel kvar att gå igenom inför morgondagens business communication exam. Better get started! Wish me luck...


Så förvånad blev jag när jag upptäckte att jag blivit bränd på näsan!

2 comments:

Erica aka sweden said...

oooooooooo killarna från Yogan!!! Yum yum!! DU ÄR SÅ SJUKT SNYGG jag dör. Finns här hela kvällen om du vill skypea efter din exam. PUUUSS

Naffe said...

Haha you know it... DU ÄR SNYGG! Mysigt att pratas idag!