2010-03-12

Strike a pose!

Alltså, när min kompis Sororitytjejen ringde mig mitt under min brunchdate och frågade om jag ville ställa upp på hennes photoshoot trodde jag att hon ville att jag skulle hjälpa till med stylingen! Hon och alla andra amerikanska tjejer brukar alltid tjata om hur välklädda vi européer är. Men hon ville att jag skulle modella. Inget avancerat dock. Det blir en vårig modephotoshoot och jag ska mest försöka se bra ut. Får dessutom sitta och bli sminkad och fixad i håret i typ en timme... Lyx!

Jag vet, jag vet! Jag är för kort, för tjock, har för dålig hy, taskigt hår och står mycket hellre bakom än framför kameran... Men men, jag lovade att ställa upp och får helt enkelt lära mig lite poser innan söndag. Några tips?


Bild: Numéro

2 comments:

Alma Kirlic said...

Det enda tips du behöver är att inte tänka så där att är för tjock osv. Du är skitsnygg, var stolt och njut av ditt vackra utseende. Annars ångrar du dig när du blir äldre och ser på gamla bilder och tänker vad söt jag var, varför var jag så taskig mot mig själv? Haha, jag talar inte alls ur egen erfarenhet, nejdå.

Naffe said...

Åh tack min kära! Du är fin!