2010-03-23

Mina ögonlock är tunga. Somnade 4 igår. Är helt osminkad och ofixad i håret. Åt nyss en vietnamesisk macka från den Saigon Bay på campus, så jag luktar pickles också. Sitter i biblioteket på den tysta avdelningen och pluggar inför min organizational behaviour exam imorgon. Dagen kommer inte att bli roligare än så här. Ser ni hur sömniga mina ögon är på bilden nedan?



Vad tycker ni om min nya header? Väldigt ego som vanligt, men måste rida på den här "modell"-vågen medan det fortfarande är aktuellt! Och snart är jag gamla, vanliga, tråkiga Naffe i Sverige igen...


2 comments:

Amran said...

haha ego är inte alls fel. den nya headern är toksnygg!

ja någon ska väl ta och börja lägga sig relativt tidigt. Menmen om du fortsätter så här kommer du bli van som mig. Jag kan lägga mig vid fyra och vakna vid sju superpigg varje dag. det är inte allllllllllllllllls roligt på helgerna.

puss

Naffe said...

Haha tack gumman! Ja, att vara nattuggla har sina nackdelar! Puss!