2010-03-19

I like you because you are...

  • interesting
  • a foreigner, I can't read you
  • social
  • independent
  • drop dead gorgeous
Ibland behöver man allt en egoboost! Oroa er inte föresten. Vi dejtar fortfarande, men det kommer inte att bli något mer. Vi är båda överens om att vi inte vill vara ledsna i juli när jag åker hem.

P.S. Är det tråkigt/ointressant/löjligt att läsa om mina dejter och funderingar kring killarna jag träffar? Säg till så behöver ni inte det! Jag är ju singel och vill gärna dela med mig av mina eskapader..!

1 comment:

Erica aka sweden said...

KLART SOM FAN ATT NI SKA BLI KÄRA!! Dumma dumma unga dam, ni såg som gjorda ut för varandra. SJUKT söta, jag dööör. igen. Åh kan vi inte skypea ikväll (min tid) lr imorgon?? Vill skratta igen. O behöver verkligen dina råd!!!! lite panik och second thoughts over here. PUSS