2010-03-13

You look beautiful tonight

Kom nyss hem från en grym utekväll med gänget + Australienskan och hennes roomie Floridatjejen. Redan på förfesten när Floridatjejen utbrast att hon tyckte att jag var "very pretty and have very nice features" kände jag på mig att kvällen skulle bli bra. Vi dansade, drack tequila och dansade! En annan rolig grej var att Social-killarna (de snygga college killarna vi träffade på Social Club för 2 veckor sedan) också var på the Park. Den blonde greken (han är amerikan/grek) var lika blyg som förra gången! Han var så söt när han log från långt håll och vågade inte komma närmare för att han trodde att Mexicano var min pojkvän. Sedan skickade han ett sms med: You look beautiful tonight. Hur gulligt är inte det? Vi dansade i alla fall en stund (damn the jocks over here have abs...) och när vi lämnade klubben fick jag 4 sms och 5 samtal som försökte få mig att åka till hans ställe. Nada pinada, jag är i min säng just nu. Men charmigare kille får man leta efter... Kvällen slutade lite abrupt med att en äcklig kille stirrade för skumt på Spanjorskan och när hon skällde ut honom gav han sig på Mexicano. Plötsligt hoppade 10 poliser/säkerhetsvakter in i leken för att sära på dem, så våldsamma var dem... Stackars Mecxicano! Allt ordnade sig dock och vi åkte hem. Nu ska jag SOVA!




No comments: