2010-03-06

Life and Death

Ikväll är en sådan kväll då jag lyssnar på min rocklista på Spotify, slöskriver på min report, har smskrig med A och pratar om kärlek, livet och döden med min älskade mor. En bra hemmakväll helt enkelt. Älskar min mor, hon är så fin, klok och underbar. Så ska jag bli när jag blir stor!


Två systrars återseende efter 23 år.

Ibland undrar jag vad jag gjort i detta livet eller i mitt förra liv för att förtjäna den här lyckan. Ursäkte att jag tjatar. Jag har en familj som älskar mig, lojala vänner som alltid finns där för mig och mitt liv är fantastiskt rikt med alla resor jag får göra och alla människor jag får träffa. Om jag skulle dö nu skulle jag dö lycklig. Och lite sur. Jag har ju verkligen inte gjort allt jag velat ännu!


Min kväll bestod av magazines, manikyr och prova mina VS bikinis (och mina andra) som satt som ett smäck! Ge mig bara en strand, sol och drinkar, så ska jag rocka!

No comments: