2010-03-12

Friday at the Park

Mor drog iväg till San Jose idag för att hälsa på lite släkt! Plötsligt är huset knäpptyst och tråkigt igen. Min stackars moster går runt och försöker låtsas som om mamma ska hoppa fram från något hörn! Åh vad jag älskar min energiska, högljudda, glada mamma!

Vaknade till ett sött sms från A som sedan utvecklades till en lite sorglig konversation. Både jag och A är förnuftiga människor som har varit i långa förhållanden. Därför vet vi båda att det bara blir sjukt jobbigt om vi skulle börja få känslor för varandra. Även om vi pratar varje dag och trivs väldigt bra ihop, så kommer allt detta att ta slut i juli. Så vi försöker att bara njuta av nuet, men det är svårt när man smälter så fort den andra ler.

Nej, nu ska jag bli snygg, full och inte ha ett bekymmer i världen! Ikväll hänger Australienskan och hennes roomie på. The Park Ultra Lounge, here we come!

No comments: