2010-03-11

Min dag i bilder 12/3

Jag är alldeles matt. Så mör. Och så fräsch! Har använt body scrub, ansiktsmask och duschat länge, länge. Nu är jag insmörjd i Body Shop's Moringa Body Butter, sitter i en varm pyjamas och pluggar.
Imorse åkte jag till bilverkstaden för att få reda på att min "muffler" hade gått sönder och det är därför min bil låter som en formel 1-bil så fort jag nuddar gasen. Jag är så trött på att bilen rasar sönder under tiden jag är här, eftersom jag måste stå för kostnaderna...

Därefter satt jag supereffektiv på campus och skrev en paper och började plugga till min business communication exam som jag har på måndag. Jag försökte verkligen distrahera mig med msn och facebook, men ingen ville prata med mig... Käkade en bagel med Mexicano och hans flickväns roomie. Han verkade fock mest vilja prata med henne och hon verkade inte alls vilja prata med mig. När han lämnade bordet en stund försökte jag dra igång ett samtal 3 gånger, men efter korta svar gav jag upp. 3 gånger är min gräns.



Efter min study session begav jag mig till downtown för poweryoga. Läraren var superpepp och körde sönder oss totalt. Jag var blöt av svett efter passet... Men det var underbart! Gjorde de flesta poserna riktigt bra idag.



Sororitytjejerna A och C hängde med mig hem för att kolla in min garderob till photoshooten på söndag. Jag blev beordrad att ta med halva min garderob... Sedan käkade de hemlagad vietnamesisk middag med mamma och moster. Och mig förstås. Älskar mammas bläckfisk-ananas-wok! Nedan kan ni se de 3 rätter hon gjorde idag.


Det var min dag i bilder (dock inte mina bilder), gott folk!

1 comment:

n.a.a said...

maten lät lovely! Jag vill också ha. bläckfisk ananas woken lät väldigt gott och sista bilden ser ut som tofu men gott.

skicka mig lite recept. =)