2010-03-06

Nine

Fy fan. Fy fan vad jag har pluggat intensivt idag. Jag var ju som sagt på en familjelunch och käkade på en himmelsk vietnamesisk resaturang till omkring 15, så var inte på campus förrän runt 16. Satte mig i en luftig, ljus lounge i AIRC och kopplade i hörlurarna. När Tysken knackade mig på axeln några timmar senare var jag färdig med min slang research report och hade börjat med min finance homework och lärt mig använda min financial calculator. Jag är så stolt över mig själv! Jag kan när jag vill!

Det blev ingen utgång den här helgen. Vänta, jag tror inte ni riktigt läste vad jag skrev. Låt mig få tydliggöra. DET BLEV INGEN UTGÅNG DEN HÄR HELGEN FÖR NAFFE. Japp, mirakel händer fortfarande! Jag ligger klockan 23.30 i min säng, käkar kokos/ananas-glass (som att käka pina colada) och ska kolla på lite filmer. Har Nine, Did you hear about the Morgans?, Couples Retreat, Fame, Flickan som lekte med elden, Luftslottet som sprängdes, The Blind Side, Cirque du Freak: The Vampire's assistant... Många bra filmer, så lite tid...


Ikväll blir det denna!

No comments: