2010-03-19

Pics from photo shoot 14/3, 2010






Här kommer ett urval av de bilder som stylisten valt att posta på facebook. Men eftersom ni som inte är vän med henne har tillgång till dem postar jag dem här. Jag har sett alla bilderna nu och personligen tycker jag att jag blev lite för hårt sminkad och jag gillar inte riktigt mig själv i mittbena. Men som sagt, jag gav frisören, mua och stylisten fria händer. Sedan råkar jag vara kort, ha tjocka ben och bara ett ansiktsuttryck... Men fotografen och stylisten blev nöjda och jag hade grymt kul, det är det som räknas!

Vilken bild gillar ni bäst?

3 comments:

Mathias said...

Coola bilder! Jag gillar den första bäst.

Erica aka sweden said...

Tycker bäst om den sista här, men första är grymt fin den med. PUUSS

Naffe said...

Tack sötnosar!