2010-03-29

Duck fetus

Än en gång, ursäkta mitt dåliga uppdaterande. Mor och jag försöker hänga så mycket som möjligt innan hon åker tillbaks till Sverige och jag åker till SoCal. Idag har jag alltså käkat dim sum och skjutsat mor för att inhandla diverse saker som mor ska ta med sig till Sverige. Mor köpte snyggaste Calvin Klein-dräkten. Råkade bli lite (!) till mig också. 3 par skor, 1 par shorts, 3 toppar, 1 klänning och en byxdress. Fan, jag är hemsk. Ni ska få se bilder imorgon! Inte har ni väl tröttnat på bilder på yours truly?!

Efter shoppingen svängde vi förbi min äldsta kusins hus och käkade ank-foster. Ja, ni läste rätt. I Asien käkar man ägg med ank och kyckling-foster i. Ska tydligen vara sjukt nyttigt. Men jag käkar bara gulan och undviker att röra och titta på själva fostret...

I morgon är dagen innan jag och Spanjorskan ska ner till SoCal. I morgon måste jag hinna med detta:
  • Manikyr/pedikyr
  • Packa
  • Betala räkningar
  • Skicka mail angående exjobb
  • Städa rummet
  • Träffa A

1 comment:

Amran said...

duck fetus? gud vad hemskt!