2010-03-01

Sleepy head

En helt vanlig dag med lektioner och homework. Men jag har varit så sjukt sömnig hela dagen. Gick och lade mig vid 3 för att jag inte kunde sova, väcktes av ett sockersött långt sms från A vid 5 och gick upp klockan 8 så att jag skulle hinna ta med ett strykjärn till Mexicano. Väl vid campus ringde jag honom för att tala om att... jag hade glömt strykjärnet hemma. Så typiskt mig! Blir så trött på att jag är en klockren typ B-personlighet. Alltid sen, tappar jämt bort grejer, ingen ordning... Suck.

I morgon kommer min älskade mor ända från Sverige och hälsar på i en månad! Det ska bli så roligt att se henne igen efter... 7 månader! Jag har varit borta från familjen och er, kära vänner i nästan 7 månader. Galet! Dröjer typ 5 månader innan jag kommer "hem" igen. Jag vill inte.


Ser ni hur trött jag är..?

No comments: