2010-03-14

International House of Pancakes

Har varit sjukt oproduktiv idag. Vaknade dock tidigt, åkte till bilverkstaden och brunchade med Mikey Mike på IHOP (International House of Pancakes). Deras Strawberry Cheesescake Pancakes är to die for. Åkte till Sororitytjejern för att prova outfits. Åkte till campus. Chillade och skvallrade med Mexicano. Var sjukt bakis. Käkade burrito på Dos Coyotes (Cojones!). Läste färdigt ett kapitel och har 3 kvar att göra imorgon, exam på måndag...

Klockan är 1 och jag ska gå och lägga mig. Klockan 9 imorgon ska jag gå upp och "modella"! Haha, skämt åsido. Jag och en annan tjej som ska "modella" provade outfits idag och tog provbilder. Grymt roligt. Blir nog riktigt roligt imorgon också. Eller så vaknar jag med megafinne mitt på näsan, ögoninfektion och brutna ben.


No comments: