2010-03-30

Still here

Ja, vi är fortfarande i Sacramento. Jag och Spanjorskan är lite sega och upptagna på varsitt håll, men idag bokade vi en långweekend i San Diego torsdag-söndag. Förhoppningsvis blir det en tur till TJ med hostellet. Trots att det finns en officiell varning att man INTE bör åka till Mexiko just nu...

Dessutom vill jag hellre spara pengar till Coachella och hör och häpna - en tatuering! Yay! Mina tankar kretsar runt en lotusblomma, en svala, kanji-tecken med körsbärsblommor... Blir nog på höftbenet. Argh, detta är svårt! Har hela livet tyckt att tatueringar är tacky och allmänt fula, men nu vill jag ha ett minne av denna förändring jag har gått igenom.

2 comments:

n.a.a said...

det kan vara en liten tatuering, liten men fin. de blir tacky när de är stora och tar över en hel del av kroppen.

alla ideérna låter dock super, speciellt lotusblomman och körsbärsblommorna speciellt om de har färg.

good luck! ÅK INTE TILL MEXIKO and if you do, be careful!

puss

n.a.a said...

PS. sökte bilder på duck fetus igår. jag mådde dåligt, ser man en blivande anka/kyckling alltså? det var modigt av dig att ens äta gulan. =)