2010-10-01

Asians' Night Out

Alltså, vad är det här? Jag som tjatade om hur få asiater det finns i Sverige när jag var i USA... My God, jag umgås ju typ med bara asiater... Men det var en helt galet rolig kväll igår på Stockholms Nation! Häxblandningen i våra magar (Bailey's, gin, tequila, rom, cider...) gjorde oss djärva, roliga, sexiga och oemotståndliga. Trodde vi. Vi dansade, drack, pratade med nya vänner som om det inte fanns någon morgondag!



Självutlösare ftw! 3 koreans + 1 retard = Asians' Night Out. Oppa, vad gör du med Pingu?


Tequila = en bra kväll!


På Stockens house-dansgolv!


Low low low...


På hiphop & r'n'b-golvet. Någon ser nöjd ut...


Dvärgar... Trots klackarna.


Look who I found - Mexicano!


Look who I found 2 - BFF's bror!


En sista gruppbild..?


... Innan vi beger oss till Max för att svulla? Oppa och Chile myser.

5 comments:

Oppa said...

Shit vad min underarm på första bilden ser missbildad ut... Smickrande bilder från dansgolvet också -not :P Först håller man i två rom och cola, sedan har man årets fylleblick. Hahaha! Puss!

Sussi said...

Hihi jag trodde jag såg dig idag i fålhagen - satt uppe på en balkong och tog en cigg . Men jag kan ha sett fel och vågade inte skrika ifall det inte var du =)

Marylicious said...

haahhaa
för det första as söt blogg naffe! visste inte du hade en! :)
Assså bildern är fööööör roliga :P
speciellt på house dansgolvet med hyeyun i mitten om skriker hahaha!!!!
jag hade sååå ku igår vi får göra om det snart! PUssss!

Naffe said...

Oppa: Jag visar bara folk den bästa sidan av dig!

S: Vilken tur att du inte ropade, för jag har varit bakis inomhus typ hela dagen! Men sött av dig! :)

M: Du är för söt! Snart får vi gå ut och shaka assen igen! Puuuss

Chrisitn said...

Tack :-) tack!

Roligt med alla bilderna :) alltid kul o se andras uteliv tycker jag! =) spec eftersom jag själv sällan kommer ut :)