2010-10-21

Matblogg here I come!

Ni inser väl att ni alltid kommer att läsa mina gårdagens bravader så länge jag är här, eftersom jag skriver när ni har gått och lagt er? Idag (igår för er) har jag dock inte gjort mycket nyttigt. Vi har varit och hälsat på min moster, hämtat min amerikanska telefon, käkat dyr korv, glömt mitt visa-kort på en restaurang (hittat!), glömt A's telefon (hittat!) och kört runt en massa onödigt. Jag + A = kaos + kaos...

Ikväll (igår kväll för er) har vi i alla fall käkat hemmagjort sallad och kollat på Män som hatar kvinnor. Eller The Girl with the Dragon Tatoo som den heter här. A tyckte att den var spännande, läskig och han wow'ade när han såg den svenska naturen.


Mozarella, prosciutto, granatäpple, äpple, krutonger... Gud, min blogg har blivit en matblogg.

No comments: