2010-10-10

Yeah yeah yeah

Ah, kära vänner. Det har varit en intensiv dag. Filat på synopsisen hela dagen, fixat supergod sallad med BFF, gått på BT 75 (fyyy faaan!), stretchat med BFF (kvinnan är som Gummi-Tarzan) och sedan kört ett till pluggpass på kvällen med BFF och M som kom förbi med hemlagad koreansk mat. Mmm, hennes mammas koreanska pannkakor och kimchi är to die for. Tack babe!

Nu ligger M och BFF och sussar sött på övervåningen, M har tenta imorgon bitti och BFF ska på föreläsning. Lycka till imorgon, mina små apotekartjejer! Själv har jag lagt till 2 källor till på synopsis och hunnit med ett sömnigt skype-samtal med A. Ibland kan till och med ett distansförhållande vara vardag...

Vill avsluta med lite drama: What goes around comes around... Tråkigt att jag och mina råd inte är prio 1 för vissa. Men man kan inte vara det för alla, hehe!


Men... Den här påsen var ju inte tom för 15 minuter sedan..?
Asiater är komplicerade. Därför väljer jag att äta upp dem.

No comments: