2010-10-28

Mommy's boy

Ursäkta att jag varit MIA i ett par dagar. Jag ser att ni har kollat in på bloggen ändå och det gör mig glad att veta att ni bryr er och undrar vad jag gör. Ja, vad gör jag egentligen? Vi är fortfarande hos A's mammas familj. Igår var jag och hans mamma på äventyr. Vi käkade sushi i Davis, åkte till Sac för ärenden och hälsade på A's gamla grannar i Fairfield's gräddhylla där de bodde förut (sjukt galet fina megastora hus...). Hans mamma är en beundransvärd kvinna som är svår att inte tycka om. Vi pratade mycket. Ibland fick jag ett intryck av att hon undrade lite vad jag och A höll på med. Men hon är en fin mamma och underbar person.

Nu ska vi tillbaks till Sac igen, så jag ska packa ihop lite. Vi hörs i helgen i alla fall. Måste hitta en halloween-kostym till festen på lördag. Och jag lovar att uppdatera mer nu! Puss, älskade vänner!

No comments: